poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Kraków i goście Anny Dymnej

Letni weekend w Krakowie, jak zwykle drogi prowadzą na Rynek.
Na Rynku scena , wczoraj odbył się kolejny festiwal "zaczarowanej piosenki",
a w niedzelę sportowa impreza integracyjna fundacji Anny Dymnej.
Trafiłem akurat na rozpoczęcie i zostałem do końca.
Zobaczyłem szczęśliwych, niepełnosprawnych ludzi uprawiających sport
i zproszonych gości, wielkich sportowców, którzy przyjęli zaproszenie
Pani Ani.


Rafał Wilk, były żużlowiec, znalazł nowy cel swego życia, brawo
 Zenon Jaskuła, miałem przyjemność zamienić z nim parę słów, dla mnie legenda






 Michał Bębenek, jak bym zobaczył siebie 30 lat temu

 Natalia Partyka, jej walka przy stole z zawodowymi tenisistami to czysty heroizm



 gwiazdy polskiego sportu / Zenon Jaskuła, Paweł Januszewski, Przemysław Saleta, Krzsztof Włodarczyk,   na dole Jasiu Mela





Była super zabawa, chwała Pani Ani Dymnej i jej przyjaciołom z fundacji za to co robią dla tych ludzi.Wielu ludzi zobaczyło niepełnosprawnych spotrowców mających pasję, hart ducha i uśmiechnięte twarze.
Szacunek dla gwiazd sport, które przyjęły zaproszenie i znalazły czas ale pewnie wiele gwiazd nie miało ochoty tam się pokazać, niestety.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz